MUC-OFF BIG BORE HYBRID TUBELESS VALVES - Inovativní bezdušové ventilky (Hybrid)
Související produkty
Detailní popis produktu
MUC-OFF BIG BORE HYBRID TUBELESS VALVES
Inovativní bezdušové ventilky hybridní
MUC-OFF BIG BORE HYBRID TUBELESS VALVES - Díky špičkovému integrovanému systému ventilek zajišťuje bleskově rychlé proudění vzduchu a extrémně urychluje proces plnění těsnicí hmoty. Rozlučte se s potížemi s tradičními bezdušovými ventilky, které se ucpávají a vyžadují odstranění jádra ventilku, abyste mohli plnit pneumatiku tmelem a dosáhli jste dostatečného průtoku vzduchu během nastavení bezdušové pneumatiky.
Náš BIG BORE HYBRID nabízí až o 254 % vyšší průtok vzduchu než tradiční ventilky Presta díky designu s přímým průchozím otvorem.
S naší konstrukcí kulatého ventilu a integrovanou páčkou můžete ventilek rychle otevřít a zavřít (snadné ovládání proudění vzduchu) a dokonce i jemně vyladit tlak, když jste venku.
Tento ventilek vyrobený z CNC obráběné hliníkové konstrukce letecké třídy 7075 s kulatým ventilem z nerezové oceli je vyroben tak, aby vydržel ty nejnáročnější jízdy bez ohledu na podmínky.
Super odolný ventilek vyrobený z CNC leteckého hliníku 7075.
Ventilek je BEZ JÁDRA.
Až o 254 % lepší průtok vzduchu než u běžných Presta ventilků.
Tlak lze nastavit za chodu.
Ventilek je univerzálně kompatibilní.
Vydrží léta letoucí - ventilek lze snadno udržovat.
NÁVOD K POUŽITÍ:
1. Nejdříve rozmontujte ventilek na jeho jednotlivé části - kulatý ventil s pákou, víčko, pojistný kroužek a O-kroužek z dříku ventilu.
2. Zvolte správnou pryžovou vložku pro Váš typ ráfku. Na ráfky ze zakřivenou částí použijte kruhovou pryžovou vložku. Na ráfky se čtvercovou částí použijte čtvercovou pryžovou vložku. Vložku posuňte dolů do spodní části dříku ventilku. Jestliže má Váš ráfek větší otvor na ventilek a menší kruhová vložka je příliš volná, použijte větší kruhovou vložku pro utěsnění otvoru.
3. Nyní zatlačte dřík ventilku do otvoru v ráfku a protlačte jej skrz. Poté nasaďte pryžový O-kroužek na dřík ventilku a posuňte jej úplně dolů, dokud se nedotkne ráfku.
4. Našroubujte pojistný kroužek na dřík ventilku a utáhněte jej nad O-kroužkem, který se v tuto chvíli nachází mezi pojistným kroužkem a ráfkem.
5. Poté prsty utáhněte tělo kulatého ventilu na dříku. Nyní použijte 4mm šestihran k přidržení dříku uvnitř ráfku a s 8mm klíčem utáhněte tělo kulatého ventilu na čtvrt otáčky. Buďte opatrní, abyste neutáhli příliš, protože byste mohli poškodit O-kroužek. Otočte tělem kulatého ventilu tak, aby páka byla naproti Vám.
6. Nyní pevně zatlačte na základnu ventilku uvnitř ráfku a utahujte pojistný kroužek. Pokračujte dokud nebude pojistný kroužek pevně utažen a gumový O-kroužek se mírně nevymáčkne ven. Tímto způsobem zajistíte vzduchotěsnost. Neutahujte však příliš.
7. Otáčením páky ventilek otevřete, naplňte pneumatiku MUC-OFF SEALANTEM, a dofoukněte na požadované PSI. Před vyjmutím pumpičky nezapomeňte ventil zavřít tak, že šipka na páčce směřuje nahoru. Nyní jste připraveni na jízdu. Chcete-li nastavit tlak během vyjížďky, jednoduše otevřete ventilek, aby se uvolnil vzduch na požadovaný tlak.
ČASTÉ DOTAZY:
Jaký ventil potřebuji pro své kolo?
TYP VENTILKU:
LITE: Vybavení: Presta pumpička | Presta ráfek | 230% průtok vzduchu oproti ventilům Presta
HYBRID: Vybavení: Pumpička Schrader | Presta ráfek | 254% průtok vzduchu oproti ventilům Presta
LUDICROUS: Vybavení: Pumpička Schrader | Schrader ráfek | 264% průtok vzduchu oproti ventilům Presta
VYBERTE SI VELIKOST:
K dispozici jsou ve 4 velikostech dříků ventilků, aby vyhovovaly různým hloubkám ráfku. Potřebná délka ventilku bude záviset na výšce/hloubce vašeho ráfku. Budete se muset ujistit, že máte dostatek závitů dříku ventilu prostrčeného otvorem ventilku, abyste jej nejen zajistili O-kroužkem a pojistným kroužkem, ale také budete muset být schopni našroubovat horní polovinu ventilku.
30 mm (malé)
35 mm (střední)
45 mm (velké)
60 mm (extra velké – k dispozici pouze v černé barvě)
Jaký je rozdíl mezi Lite a Hybrid?
Lite verze je o něco lehčí, pro Presta výbavení, takže k nafouknutí budete používat Presta pumpičku. Verze Hybrid má extra širokou hlavu s vysokým průtokem vzduchu, která používá vrtaný Presta ráfek, ale s ventilkem Schrader - pro mírně vyšší průtok vzduchu. Hybrid vyžaduje Schrader hlavici, kterou má většina pumpiček.
Proč přejít na Big Bore ze současných bezdušových ventilů?
S kulatým ventilem bez jádra má ventilek „přímý“ vnitřní design a zajišťuje maximální průtok vzduchu. To znamená, že můžete nafouknout pneumatiky a přidat těsnicí prostředek mnohem rychleji než u běžných ventilků Presta.
Poskytuje vyšší průtok až o 264 % ve srovnání se standardní Presta, což znamená, že můžete nafouknout kolo během několika sekund (oproti minutám) a ještě rychleji s hustilkou CO2.
Kromě toho, že Big Bore nemá žádné jádro ventilku a brzy bude k dispozici i servisní sada, znamená to, že Vaše ventilky vydrží mnohem déle a nebudou muset být tak často vyměňovány.
Mohu přejít na Hybrid, pokud mám nyní ventil Presta na svém kole?
Ano, určitě. Bude to znamenat pouze to, že nyní budete mít ventilek Schrader, takže ho nafouknete pomocí pumpy Schrader, kterou mají téměř všechny pumpičky.
Mohu použít Big Bore se svým skrytým držákem na lokátor?
Ano, Muc-Off Secure Tag Holder je kompatibilní s Big Bore Tubeless Valves.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.